Copiii

Am revenit :)

Au trecut aproape 6 luni de la ultima postare. De atatea ori am avut in cap cate un articol, il „scriam” in mintea mea, dar nu mai ajungeam sa il scriu si aici. Au fost 6 luni pline, foarte pline, in care mi-am dedicat tot timpul liber pasiunii mele pentru broderie. A fost si o perioada grea in meseria asta de parinte, doi copii mici, bucurii, gelozii, nervi, nopti nedormite, dinti, masele, pusee etc.

Totusi, simt ca in sfarsit reusim sa iesim din tunel, sa ne bucuram de lumina pe care doar o zaream acum ceva vreme. Poate prea putini stiti ca timp de mai bine de 3 ani nu am stiut cum e sa dormi macar 3 ore legate, ca Luca se trezea din 45 in 45 de minute, si nu oricum, ci cu nasul infundat, plangand ca are muci, frecandu-si nasul de aveam senzatia ca si-l va rupe de tot. Erau nopti in care nu putea sa doarma in pat si il puneam in balansoar pentru ca doar asa putea sa respire. Au fost nopti in care din ora in ora il plimbam in brate minute in sir ca sa readoarma. In astea 6 luni am tot cautat raspuns si diagnostic pentru aceste manifestari, si l-am aflat: rinita alergica, provocata de acarieni. Na, si da-i si lupta cu acarienii. Si uite asa, din mama relaxata, care nu se stresa pt fiecare firicel de praf (asa voiam sa ma consider :P), am ajuns una aproape obsedata de curatenie. Sa dau cu matura in casa? Ce gluma buna. Dau cu aspiratorul cu abur (va povestesc si despre minunea aia de aparat intr-un post viitor, promit 😉 ), spal tot la 60 de grade (si cand spun tot, e tot, spal paturi, cuverturi, draperii aproape saptamanal). Partea buna e ca se vad rezultatele. Inca mai ia tratament pentru rinita, dar sunt imbunatatiri fantastice. Se trezeste de maxim 2 ori pe noapte, si atunci pt a merge la baie (am scapat si de scutecul ce inca il avea pus noaptea), fara plansete, fara agitatie, fara nervi, fara frecat nasul etc. Saracul copil, cat a putut suferi. Saracii de noi, parintii, cat am putut rezista.

Asta a fost un mic rezumat a ceea ce s-a intamplat in ultimele 6 luni 🙂 Daca vreti sa vedeti ce fac pe langa ca sunt mama, va poftesc pe pagina atelierului sa vedeti creatiile mele 🙂

DSC_3807

Ps: Da, inca alaptez … ambi copii :P, dar despre asta intr-un articol viitor dedicat alaptarii in tandem.

Lasă un comentariu